5 min czytania
Czasami traderzy zgłaszają trudności z zalogowaniem się na swoje konto IQ Option. Może się to zdarzyć z różnych powodów i często można je bardzo łatwo naprawić. Jeśli masz problemy z procedurą logowania, oto kilka punktów, które mogą pomóc w ich rozwiązaniu.
1. Sprawdź poświadczenia swojego konta
Najbardziej oczywistym, ale też najczęstszym problemem jest wprowadzenie nieprawidłowych danych logowania do konta – loginu i hasła. W IQ Option można zarejestrować konto za pomocą adresu e-mail lub numeru telefonu. Dlatego sprawdź je i upewnij się, że podczas logowania wprowadzasz prawidłowe informacje.
Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz skorzystać z opcji „Nie pamiętam hasła” na stronie logowania. Ta opcja będzie działać tylko wtedy, gdy wylogujesz się z konta na wszystkich urządzeniach (w tym na telefonie), więc wyloguj się i postępuj zgodnie z instrukcjami oferowanymi przez system.
Kolejna ważna rzecz do zrobienia: upewnij się, że przez pomyłkę nie utworzyłeś innego konta. Zgodnie z regulaminem platformy zabronione jest tworzenie wielu kont, dlatego każdy trader IQ Option powinien używać tylko jednego. Konto ma dwa salda: saldo rzeczywiste i saldo uczenia się. Jeśli masz więcej niż jedno konto, wybierz to, którego chcesz używać, a drugie zamknij.
2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i pliki cookie
Czasami problem może wynikać z trudności technicznych. Jeśli logujesz się, ale strona się nie ładuje, spróbuj wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki i pliki cookie. Pomoże Ci to usunąć pliki z pamięci podręcznej, a witryna wznowi normalne działanie. Aby wyczyścić pamięć podręczną, przejdź do ustawień przeglądarki i upewnij się, że wyczyściłeś pamięć podręczną „Cały czas” (nie tylko z ostatnich dwóch dni). Gdy to zrobisz, spróbuj zalogować się ponownie, używając swoich poświadczeń.
Możesz również sprawdzić problem w innej przeglądarce lub w trybie „Prywatnym” w swojej przeglądarce (Firefox, Google Chrome, Opera), a także na innych urządzeniach lub platformach (aplikacja komputerowa, aplikacja mobilna).
3. Skontaktuj się z obsługą klienta
Jeśli żadna z powyższych odpowiedzi Ci nie pomoże i nadal masz problemy z zalogowaniem się, możesz skontaktować się z obsługą klienta. Możesz to zrobić, pisząc na adres e-mail [email protected] lub dzwoniąc na numer telefonu linii obsługi klienta podany na stronie internetowej. Pisząc wiadomość e-mail, pamiętaj, aby wysłać ją z adresu e-mail powiązanego z Twoim kontem i postaraj się szczegółowo opisać problem. Jeśli zobaczysz komunikat o błędzie, dołącz jego zrzut ekranu.
Problem z połączeniem nie ma się czym martwić, po prostu wykonaj powyższe kroki iw razie potrzeby skontaktuj się z naszymi specjalistami.
Na platformę
UWAGA: Ten artykuł nie jest poradą inwestycyjną. Wszelkie odniesienia do historycznych ruchów lub poziomów cen mają charakter informacyjny i są oparte na analizie zewnętrznej i nie gwarantujemy, że takie ruchy lub poziomy mogą się powtórzyć w przyszłości.
Zgodnie z wymogami Europejskiego Urzędu Nadzoru Giełd i Papierów Wartościowych (ESMA), handel opcjami binarnymi i cyfrowymi jest dostępny tylko dla klientów sklasyfikowanych jako klienci profesjonalni.
OGÓLNE OSTRZEŻENIE PRZED RYZYKIEM
Kontrakty CFD są złożonymi instrumentami i wiążą się z wysokim ryzykiem szybkiej utraty pieniędzy z powodu dźwigni finansowej.
85% rachunków inwestorów detalicznych traci pieniądze podczas handlu kontraktami CFD u tego dostawcy.
Powinieneś zadać sobie pytanie, czy rozumiesz, jak działają kontrakty CFD i czy możesz pozwolić sobie na wysokie ryzyko utraty pieniędzy.
Źródło: IQOption blog (blog.iqoption.com) 2020-10-08 13:33:49
Artykuł został przetłumaczony w celach informacyjnych i promocyjnych. Tłumaczenia mogą nie być poprawne i mogą zawierać błędy, za które nie ponosimy odpowiedzialności. Uwaga: ten artykuł został przetłumaczony przy użyciu sztucznej inteligencji. Jeśli masz problemy ze zrozumieniem artykułu, zapoznaj się z oryginalnym artykułem z bloga IQOption.